Rabu, 14 Mac 2012


Well3 ROYAL POLLEN PLUS
Sumber tenaga
 
Debunga lebah adalah produk yang dikumpul oleh lebah pekerja daripada pelbagai jenis tumbuhan dan merupakan makanan kesihatan yang sudah lama diamalkan. Tamadum puba seperti  Mesir dan Cina mengiktiraf debunga lebah sebagai produk kecantikan yang dikenali sebagai “sumber tenaga”.

CIRI-CIRI KEISTIMEWAAN
1. Polen Canola
Berasal dari Tasik Qinghai, Dataran Tinggi Tibet yang bebas daripada pencemaran.persekitarannya terkenal dengan bunga Kanola. Bunga Kanola kaya dengan protein dan lemak yang bermanfaat, iaitu 22%-27% protein dan 7% Omega 3 (lemak baik). Sebaliknya, debunga lebah biasa hanya mengandungi 2% lemak yang bermanfaat.
2. Tenologi nano
Kebanyakkan butir-butir halus denbunga lebah mempunyai lapisan luar yang keras, maka ia sukar untuk  diserap oleh badan. Melalui teknologi pemprosesan Nano, saiz debunga lebah  Well3 Royal Pollen Plus dijadikan lebih kecil. Ini dapat meningkatkan luas permukaanya agar mudah diserap.
3. Ekstrak Ginseng Well3 Royal Pollen Plus mengandungi ekstrak ginseng untuk menggalakkan peredaran darah.


Kesan-kesan utama
  1. Meningkatkan tenaga dan keaktifan  Debunga lebah kaya dengan vitamin B kompleks. Ramai ahli sukan mendapati debunga lebah berkesan meningkatkan daya ketahanan, tenaga dan kepantasan. 
  2. Pencegahan radang kelenjar prostat Debunga lebah dipercayai boleh menghalang pengucupan  otot dengan itu memperbaiki  masalah kencing bagi pesakit radang kelenjar prostat.  Ia juga membantu masalah air kencing menitis.
  3. Meningkatkan kesihatan lelaki
  4. Debunga lebah merangsang gonadotropin dan meningkatkan jumlah sperma serta mengekalkan kesihatan sperma.
Manfaat-manfaat lain:
1. Sebagai penahan selera makan dan mengurangkan berat badan.
2. Anti alahan.
3. Merangsang keupayaan seksual, membantu masalah mati pucuk dan kemandulan.
4. Membantu masalah asma.
5. Mengurangkan keletihan.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan