Isnin, 5 Mac 2012


Well3 DiaLife 
PENYELAMAT KENCING MANIS ( diabetes)



















Penyakit diabetes tidak akan mengakibatkan kematian, tetapi komplikasi disebabkan olehnya boleh membawa maut. Apabila anda mengalami symptom seperti kerap kencing dan dahaga, berat badan turun secara mendadak, selera makan naik, daya penglihatan berkurangan, kulit kering, kasar dan sering dijangkiti, maka anda mungkin menghadapi masalah kesihatan.
Well3 DiaLife diperbuat daripada 100% formula herba semulajadi yang memenuhi piawaian dan bersih, ramuannya tidak diubahsuai secara genetic dan ia tidak mengandungi bahan alahan. Ia berkonsep perubatan Ayurveda yang menggabungkan 10 jenis herba asli dari India yang berkesan membantu pesakit diabetes. Keberkesanannya terbukti melalui ujuian-ujian klinikal.

5 kesan utama

  1. Meningkatkan metabolisma glukosa dalam badan. 
  2. Mengawal paras glukosa darah. 
  3. Membantu sel-sel yang berfungsi menghasilkan insulin supaya menghalang pengoksidaan dan mempercepatkan pembentukkan sel-sel baru. 
  4. Memulihara pancreas dan sel-sel pengawalatur glukosa. 
  5. Mengurangkan komplikasi diabetes seperti retinopati, penyakit buah pinggang, kerosakkan sel saraf, penyakit jantung dan sebagainya.

Ramuan DiaLife dan Fungsi Utamanya

Indian Ginseng
Withania Somnifera (Ashwaghande)
Melegakan tekanan dan menstabilkan rembesan hormone
Saptachakra
Radix Salacia Reticulate
Membantu melambatkan pencernaan dan penyerapan karbohidrat dalam usus. Ini boleh mengelakkan peningkatan glukosadalam darah.
Madhunashini
Gymnema Sylvestris
Menyingkirkan gula berlebihan dan mengurangkan permintaan badan terhadap gula. Boleh meningkatkan kekuatan, stamina dan membantu homeostasis.
Pokok Margosa/Nimba
Azadirachta Indica
Menjaga fungsi buah pinggangdan mencegah pengumpulan gula pada bahagian  abdomen
Plum hitam/Jambo
Eugenia Jambolana
Meningkatkan fungsi buah pinggangdan mengurangkan gula darah.

1 ulasan: