Rabu, 14 Mac 2012


OMEGA 3
Menjaga Jantung, Jaminan Bagi Kehidupan
Penyakit kardiovaskular membawa banyak kesan negative kepada penghidapnya. Persatuan Jantung Amerika (AHA) amat mengesyorkan pengambilan minyak ikan Omega 3 untuk mencegah penyakit kardiovaskular.
Di samping itu, Omega 3 telah dibuktikan sebagai unsure yang penting untuk perkembangan otak bagi janin dan kanak-kanak. Omega 3 juga merupakan nutrient yang penting untuk wanita hamil kerana ia kaya dengan EPA dan DHA.

5 CIRI KEISTIMEWAAN

1.Kerjasama khas dengan Pusat Perubatan HSC
Omega 3 adalah satu-satunya produk minyak ikan Omega 3 yang terlibat dalam kerjasama dengan Pusat Perubatan HSC. HSC adalah pusat perkhidmatan perubatan yang menyediakan rawatan professional bagi pesalit jantung, strok dan kanser. Omega 3 mendapat kelulusan HSC dan produk ini diberikan kepada pesakit kardiovaskular di pusat perubatan tersebut.
2.Kepekatan berganda
Setiap 1200mg kapsul mengandungi 35% EPA dan 25% DHA yang berkualiti tinggi yang diperolehi daripada minyak ikan yang bermutu. Kapsul Omega 3 diperbuat daripada 100% gelatin tulen bersumberkan ikan. Omega 3 adalah sumber minyak ikan laut dalam yang berkepekatan tertinggi di pasaran.
3.Penyulingan molekul
Omega 3 telah diluluskan oleh United States Pharmacopeia. Ia menggunakan teknologi canggih penyulingan molekul agar minyak ikan yang terhasil bebas daripada sebarang toksin. Produk Omega 3 lain yang tidak dihasilkan melalui penyulingan moleku, berkemungkinan besar dicemari oleh logam berat yang berbahaya.
4.Diperkayakan dengan vitamin E dengan fungsi antioksida.
5.Botol gelap kedap cahaya yang antioksida
Kapsul disimpan di dalam botol gelap kedap cahaya untuk mengelakkan pendedahan kepada cahaya dan kelembapan, bagi menguraikan pengoksidaan ke tahap minimum.


6 Kesan  utama
  1. Mengekalkan paras kolesterol pada tahap yang sihat
  2. Mengurangkan risiko tekanan darah tinggi
  3. Meningkatkan kesihatan jantung 
  4. Anti- radang 
  5. Meningkatkan perkembangan otok
  6. Mengurangkan kemurungan


Tiada ulasan:

Catat Ulasan